Vuxenlivet börjar med stora steg

Kära vänner och alla andra jag känner, här kommer den efterlängtade update ni väntat på!
Idag har jag varit den hemmafru jag faktiskt är innerst inne. Började den vackra dagen med att kliva upp med tuppen (enligt min tupp så är 8.45 väldigt tidigt) då skickade jag iväg Maja som sovit här på handbollsaktiviteter, sedan ringde jag Emma och vi skulle utföra lite ärenden:
Fixa praktik till Emma
Köpte nödvandiga saker som kaffemuggstermos, hushållspappershållare och en duk.
Nästa mission blev att städa lägenheten in i minsta hörn, skinande rent överallt! Tack Emma för hjälpen :)

Snart ska jag fara på en lägenhetsvisning med Charlotte och hennes sambo, satan vad vuxna vi är..
Eftersom att denna dag innehållit så mycket av en hemmafrus aktiviteter så tänkte vi avrunda med att baka bullar! För det är sånt som de gör har jag hört.

Ikväll kommer min Emil hem, han har varit på cup hela helgen!

Måste återgå till mina bestyr nu, vuxenlivet tar upp mycket av min dyrbara tid ;)




Ha det bäst
Linkieblinkie blinkar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0