Roadtrip

Hej Bloggisch!

Praktik i 3 veckor nu känns rätt soft, fast det blir bara 2 veckor för min handledare ska vara ledig en vecka och då får ju självklart jag det med. göttmos. Den veckan bär det va till Jönköping med charlotte. Åker ner med Hennes Make på söndagen v12. Sover i mammas lägenhet på söndagen tills på måndagen sen blir det till att göra stan i stockholm tills tågen går vidare till Jönköping.
I Jönköping tänkte vi överraska min gamla klass som kommer bli en succé, hoppas jag. ehheee
Vi tänkte även handla upp våran FETA lön som kommer gå som smör i solen hehee
Hoppas även på ett litet party med annapanna. 




Kommentarer
Postat av: annapanna

klart de blir party honey

2010-03-17 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0