What a night for a dance, you know I'm a dancing machine

Tja tjaalllaa gosungar!

Blivit lite dålig uppdatering, men jag gör ju så mycket skoj att jag inte tagit mig tiden att skriva, dåligt gjort av mig kanske.

I fredags hade vi till exempel "twister turnering", och inte den vanliga varianten utan vi lade till att man måste hålla takten med kroppen till bakgrundsmusiken. Det ser helt stört ut när man sitter med armar och ben snurrade åt alla håll och guppar till musiken... Ska nog tillägga att jag vann heheehe.

Sedan var det ju discolördag och utgång, först en middag hos Hanna som fyllt år, gott gott. Dock kanske inte lika gott som det blir med lunchen på torsdag -det blir nämligen portergryta! UNDERBART GOTT!

Helt sjukt vad fort tiden går, snart är det liksom maj och vi sitter där på stranden i turkiet med en vecka till balen... även fast det känns som att det är nyårsafton när man går ut här hemma eftersom att det är 93242425265 minus grader ute ungefär (helt sant, konstigt att vi lever..), men det skiter vi i för snaart är det vi som tar studenten.

Nää nu ska jag fortsätta kolla på spårlöst, spännande hihi. Grinar till varje avsnitt, så cool är jag.


Puss på han





Linkieblinkie blinkar ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0