Så länge du är med mej

Aaa hej!
Ja då va det lägen igen att skriva några rader i min stora blogg.
Idag va det skola och med väldigt mycke projek ,gick bra som fan,
tror vi har det bästa projektet på hela skolan ehhee.
Efter skolan blev det att rusa till jobbet som behövde hjälp och inte
är väl jag den som är den, självklart hjälpte jag till. 
Sen blev det Maja för hela slanten tack för hjälpen MAJA.

aja, idag började nedräkningen på handel har typ världens största
kalender som visa har många dagar det är kvar.. om jag ska vara
exakt så är det 31 dagar kvar skoldagar alltså:)


Kommentarer
Postat av: majsan

du är för söt jänta, klart man hjälper till om det behövs PUSSSS

2010-02-25 @ 01:49:45
Postat av: emma

31 dagar!? hur ska jag då hinna klart allt, aja du får skälla på mig lite mer tro ja hehee.

2010-02-25 @ 23:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0