You make my dreams

Jaha då va det måndag igen känner att jag har tid med mitt bloggande när jag är i skolan har ju så fullt upp annars som ni vet.. ehhee
Sitter och försöker skriva min projektrapport men kan inte sluta skratta åt Micaela för hon kan inte följa med på våran FETA studentresa utan måste betala sin fortkörningbota som hon fick idag, kan ju lägga till att det va 2400 kr HAHA men okej, lite synd om hon är det.. NOOOT.

Aja bort från alla pengar besvär och över till lite större besvär..
Vad fan gör man på sista april?
Alla mina partybrudar är ju i fjällen och jag med mitt stora ansvar för skolan fick stanna hemma..

Aja säger bara en sak, glöm dina bekymmer imorgon kommer det nya.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kooom hit nu, finns ju inget annat alternativ! komsi komsi //Partybrudarna

2010-04-26 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0