smile like you mean it

äntligen tillbaka, åh gud vad ni har saknat mig va?
jag förstår det för jag är ju så underbart rolig, som mina kära vänner ofta påpekar.

tänkte dra ihop en liten dikt om helgen, läs och njut!

I lördags var det fest, och det är ju på det vi är bäst!
hemma hos världens bästa maja vi hängde, och till grymma låtar på huvudet dängde.
Grillning, öl och vin, fanns inget annat kvällen skulle bli fin.
Och såklart den blev det, tills jag gick hem och sket.
Hoppade sen i badet hemma, gäster jag fick och det var inte emma.
Utan maja som snabbt la sig och sov, tror hon säkert drömde om att vi hade sommarlov.
Efter badet jag inte kunde hoppa i säng, för då skulle jag få däng.
Vem vill sova med blöta täcken, inte jag men kanske näcken?
Nu ska jag snabbt logga ut, för denna dikt måste få ett slut.

kyssilikyss lelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0